Våffeldagen!







Konversation mellan mor & dotter, tidigare i morse.


Dotter: - Mamma, ska du inte bjuda ner mig på kaffe och nygräddade våfflor ikväll?
Mor: - Är det våffeldagen idag?
Dotter: - Ja, det står i min almanacka. (Som jag dessutom markerat med grön markeringspenna)
Mor: - Jasså, nej men det låter ju inte som att jag har något val.
Dotter: - Nä, precis. Jag kommer hem efter jag har varit och simmat då.
Mor: - Haha, jaha, är du värd en våffla då menar du?
Dotter: - Ja, det är väll klart. Och det är väl då jag förbränner den som mest så det är ju lika bra att äta den då?!
Mor: - Ja men visst. Vad mysigt. Då fixar jag våfflor. Men jag gör ingen egen smet. Det får bli en färdigköpt mix.
Dotter: - Ääähh, det är helt okej mamma.


Så ikväll blir motion i simbassängen och sen våfflor och mys med mamsen! :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Här har man väntat sen alla hjärtans dag på att det ska hända något och sedan länge mer eller mindre gett upp hoppet fullständigt. Och så orkar du uppdatera 6 gånger på två dagar!?! Vojne, vojne...

Postat av: Ann

försöker du kompensera upp för alla veckor du inte skrivit nåt? ;) Eller är du på G på riktigt?? ;)

2009-03-30 @ 15:54:49
URL: http://www.annspann.blogspot.com
Postat av: Jess

Du måste ju fått ett enormt ryck under de två dagarna. Om man ser till antal inlägg efter det datumet så måste du varit sjuk eller nått. I något slags bloggsyndrom ;)

2009-03-31 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback