Låååångpromenad!



O yes, långpromenad it was! I lördags när våren var här på en snabbvisit och vädret var helt underbart tog jag mig an en utmaning. Jag gick till Lindome.
Efter att ha sovit tills jag vaknade, grundade jag med en stadig frukost som bestod av havregrynsgröt, länade jag Fridkullagatan med raska steg. 2 timmar & 27 minuter senare var jag framme hemma hos päronen på Skiffervägen.
Jag har aldrig varit så glad över att se Isaks mosse som jag blev då jag kom fram dit. Då visste jag att nu är jag nära!
I Kållered började det kännas i benen, det skall erkännas, men det kändes ändå bra. Och med solen i fejjan, en väl-laddad Ipod och inga tider att passa kändes det inte som att det fanns så mycket att klaga på.
Jag är nöjd att jag gjorde det och ja, jag skulle nog göra det igen. Bara vädret är med mig! Någon som vill hänga på? :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback