Måndag. Sleten. Trött.


Hej Hopp! I lördags var det 30-årsfest för kusin Martin. En riktigt trevlig kväll i sommarhettan som resulterade till att gårdagen var mindre trevlig. Sov över i Lindome med en tanke om att igår måla om min hylla som jag fyndat på en loppis. Men att måla om en hylla igår var jag totalt osugen på. Det blev en heldag av slappande på altanen istället. Mamma låg och läste på madrassen ute så efter pizzan kröp jag ner jämte henne och somnade. Det är så himla skönt att sova utomhus. Har ni tänkt på det? Men nu kan jag inte sitta här och skriva massa blaj. Måste nog ta tag i min arbetsdag. Ha en bra måndag! :-)

/M.


Kommentarer
Postat av: Ann

Men herregud! här händer ju grejjer, 2 hela inlägg har hunnit hamna här när man kikar in. Solsting? ;-)

Blev hyllan bra efter om-målningen som blev igår istället då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback