Det går bra nu...



... med min uppdatering av bloggen.
Kan ju bero på att jag har ganska lite att göra på jobbet.
Alex skickade mig ett sms imorse där hon bland annat skrev: "Hoppas ni får lite mer att göra på jobbet idag så din blogg inte klappar ihop av överbelastning." Hahaha.. Jag ska allt visa henne att även min blogg klarar av detta tryck på inlägg. Frågan är om hennes blogg någonsin kommer vakna upp ur den koma den nu verkar befinna sig i?

Igår var det dag för en träff med järngänget. Vi möttes upp på Johannebar vid 19-tiden. Tyvärr kunde den 5:e medlemmen inte komma, men förhoppningsvis kan hon det vid nästa tillfälle! Det var kul att träffa brudarna, tjöta, käka och ta en öl, eller tre, som det visst blev... Imorse fick jag mig en liten sovmorgon. Det var skönt! Så vid niotiden började jag knalla ner mot jobbet. Hade kunnat tänka mig att gå vid den tiden varje morgon men nej, nej, nej! Från och med måndag jobbar jag själv i tre veckor innan jag stänger och går på semester. ÖKEN! Hoppas folk kommer tillbaka från sina semestrar och vill ha massa trycksaker så jag kan få lite att sätta tänderna i. Tiden går ju lite snabbare då...

Vad har ni för er annars då?

Tjolahopptjolaheeej!

/M.

Kommentarer
Postat av: Jess

jo, pressa bloggen så gott det går. Se hur mycket den pallar med! ;) Me like!



Tack för i onsdags förresten!

Postat av: Alexandra

Touché.

Ska se vad jag kan göra åt mitt bloggkoma.

2009-07-10 @ 12:03:44
URL: http://alexgodisbitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback