2 x Bio!







Det är inte så ofta jag går på bio men om jag gör det blir det ofta att jag går flera gånger med kort mellanrum. Förra veckan möttes jag, Malin & Patrik upp utanför Bergakungen för att se IceAge3 i 3D! Gillade filmen skarpt måste jag säga. Tycker det är många sköna karaktärer i filmen och roliga kommentarer haglar det om. Att se den i 3D gjorde det ju ännu lite häftigare. Trodde dock man skulle känna av effekten lite mer än vad man gjorde men känslan är ju helt klart en annan än när man kollar på "vanlig" film. Igår fick jag frågan om jag ville hänga på Alex & Bremman för en film på bio och varför inte tänkte jag. Hade ju ändå inget annat för mig efter jobbet. Det blev Duplicity med Julia Roberts och Clive Owen. Också den en helt OK film, men kanske ingen tio i topp. Somnade ju inte iaf... ;-)






Kommentarer
Postat av: Ann

Har du lite att göra på jobbet tro?? ;-)

Postat av: Maria Filipsson

JAAAAAAAAA!!!

2009-07-08 @ 15:29:39
URL: http://mariafilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback