Hjärtedagen!






Helgen ska enligt den kommersiella Alla hjärtans dag gå i kärlekens tecken.
Om det är kärleken till en partner, vänner, syskon, föräldrar eller sin farmor spelar ingen roll.
Fast personligen tycker jag att ALLA helger, eller varför inte varje dag, ska gå i kärlekens tecken.
Vi är alldeles för bra på att ta saker och ting och varandra för givet.


Jag tjuvstartar hjärtedagen med detta inlägg för imorgon drar jag till landet med päron + Henke och sprider kärlek omkring mig bland familjen, moster & kusin. Och där finns inget internet. Inte ens en TV, så veckans deltävling får rattas in på radion eller ses på reprisen. Men det känns helt OK faktiskt. Trodde aldrig jag skulle säga det, men så är det! Man lär höra låtarna ett antal gånger ändå...
Ikväll ska jag baka bullar och ta med mig till landet för jag räknar med att det är soligt så vi kan fika i gasset vid hönshusväggen. Det är riktigt nice! En härlig långpromenad ner till havet hoppas jag också på. Lite bilder lär jag isåfall knäppa. Me like! :)
Ska bli skönt att komma dit, koppla av, umgås, äta & dricka gott och bara vara.



Hoppas ni alla får en underbar helg!

Puss, Kram & Love.

/Majset.





Kommentarer
Postat av: Ricky

Jaa, hoppas ni får de mys. Stackars mej som får stanna hemma ensam:/ FF, wiiihuuuu!!!

2009-02-14 @ 00:40:59
Postat av: Alexandra

Hoppas ni får det grymt vid havet. Min promenad går till Södra Vägen, Göteborg. Min oas. :-)

Puss på er!

Postat av: Alexandra

Ändå kommer jag in och kollar här varje gång jag har igång datorn.. Kom igen - uppdatera. Jag vet ju att du vill lätta lite på hjärtat. Du kanske inte vill att jag pressar dig dock... :P

2009-02-26 @ 17:55:57
URL: http://alexgodisbitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback