Tankspridd!



Idag har jag nog kammat hem första och största pris i tankspriddhet.

Jag åkte glad i hågen iväg för att inhandla lite saker inför helgen. Glad för att ha slutat lite tidigare. Glad för att vara lite långledig. Glad för att solen sken. Glad för musiken på stejjan i bilen. Glad för att en trevlig helg ligger framför mina fötter. Jag parkerade bilen i Mölndal centrum, gick och tog en biljett. Gick tillbaka för att lägga biljetten i rutan på bilen.
Står och drar i dörren, den går inte upp. Trycker på nyckeln för att låsa upp och tänker: Låste jag verkligen? Det händer inget. Dörren är fortfarande låst.
Tänker: Vaaafan nu då??
Inser: Shit, det är fel bil! Ooops.
Tittar mig lite diskret över axeln och hoppas att ingen har sett mig.

Jag finner inga ord för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Ann

Ha Ha Ha!!! Klockrent gumman... faktiskt snäppet värre än att jag fortfarande går till passagerarsätet när jag går till bilen å inser att jag ska till andra sisan... ;-)

Postat av: Jess

Ahahaa! Det var dagens skratt för mig. Det hemska är att jag hade kunant göra samma sak :) Ha en go helg på landet!

2009-04-10 @ 16:42:13
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: Ricky

Hahaaa... Jag skrattar knäna av mej! "Finner inga ord för mig själv", du e la go du!

2009-04-14 @ 21:58:54
Postat av: Alexandra

Stejjan?! Driver du med mig? Det vill jag aldrig se igen.

2009-04-21 @ 14:28:40
URL: http://alexgodisbitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback